Tillbaka till vardagen, med uppsats och tenta

Blev en skön söndag igår som till stor del spenderades i soffan med tv-tittande, läsande och lite dator till och från.
Ibland behöver man sådana dagar. Blev dock så himla uttråkad tillslut så jag byte från mina mysbyxor till jeans, lyfte ner cykeln i förrådet och tog en tripp till stan och mötte upp några vänner som satt med en varsin öl på Bishops.
Tog ett glas citronvatten och sen drog vi vidare till Olearys.
Trevlig kväll i nykterhetens tecken. Men vi var inte många som körde på den linjen...

Man kanske ska ta och flytta till Californien? Fick det erbjudandet igår, men tog inte så hårt på det.
Ibland vet man inte alls var man har killar. Speciellt inte en på över 2 meter som är världens tjejtjusare.
Men han kom ju för min skull igår iallafall. Helt utan sina kamrater.

Men nu tillbaka till vardagen. Den här veckan kommer i princip bara bestå av pluggande, både till tenta och till uppsats.
Vill bara bli klar med den jobbiga referensramen!! Någon som har några tips hur man ska göra på bästa sätt?

Är sjukt sugen på att spela basket nu också. Önskar jag hade en ordentlig boll, men den ligger någonstans i Gävle, så jag kunde kila iväg och spela lite i solen.

Dags för böckerna, de skriver för kung och fosterland på en nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0