Har jag glömt bort hur man gör?

Varför har jag ingen ro att plugga? Har en tenta på fredag och jag vet knappt vad jag läser, vad jag ska sikta in mig på.
Boken är uppbyggd på artiklar som alla handlar om helt olika saker och jag vet hur lärarna bygger upp sina tentor, på små specifika saker! Blir snart tokig och känner mig hur stressad som helst, speciellt när man har en uppsats att tänka på också.

Idag fick jag hem 2 av 34 enkäter i brevlådan och vi var ut med dem igår, så det känns riktigt bra. Hoppas verkligen vi får in alla!!

Nej nu måste jag återgå till boken igen och klämma något kapitel till. Om någon timme ska jag möta lilltösa och handla. Sen kanske det blir lite basket ikväll också. Känner att jag måste göra någonting jag älskar så jag kommer på andra tankar eller snarare rensar mina tankar. Är ju inte bara tankar kring skolan som kretsar just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0