En dag med flängande och basket

Igår var jag överallt känns det som. Blev upphämtad före 9 av en av uppsatskollegorna, sen hämtade vi den andra och sen drog vi till Härnösand, sen tillbaka till Timrå, Kvissleby, Njurunda, Matfors, Stöde för att avsluta vår runda i Sundsvall centrum.
Ja ni undrar väl vad vi gjorde. Vi var ute med våra undersökningsenkäter till C-uppsatsen.  Hela dagen tog det i princip.
Men vid 17 var vi klara så då blev det en fika på stan med några vänner för att sedan traska hem och fixa lite middag.

Blev så rastlös sen så drog med mig Linnea till Hedbergska och sköt lite boll. Bäst att passa på när man fått låna en boll. Tänk om man kunde vara lika duktig med bollen nu och säker på skotten som man var när man spelade och tränade småflickorna!! Även om man är så mycket sämre nu så finns den underbara känslan kvar. Älskar verkligen basket.

När jag väl kom hem igen stendog jag i soffan. Har varit helt slut de två senaste kvällarna och det syns enligt mina vänner *oops* Men inte så konstigt med tanke på allt som snurrar i min skalle just nu och allt som jag har att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0