Back in town

Tentan avklarad, Gävle avklarat. Då var det bara uppsatsens två veckor kvar då. Den svarsfrekvens vi hoppats på verkar dock inte besannas.

Var otroligt skönt att vara hemma i Gävle en helg och bara umgås med familjen. Kanske har min stressnivår sänkts en aning men inte är det mycket.

Så vad kommer denna vecka innehålla?
Dagens skola är redan avklarad.
Tisdag: Skriva uppsats
Onsdag: Skriva uppsats
Torsdag: ....
Fredag: Träffa grabbarna och sitta med uppsatsens resultatdel som helst ska vara klar senast på söndag.

Som ni ser så kommer nog veckan bli rätt enformig. Tillåter vädret så kommer det bli basket så många kvällar som möjligt också. Sen vet jag dock inte vad jag ska hitta på.

Time will tell! Bye så länge.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket ämne skriver du uppsats i? Hoppas det löser sig.



Såg att du är medlem på gratisbio. Här är ett tips på en liknande sida där det går ännu snabbare att få presentkort: www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Tog mig bara 2 veckor att få ihop till det första presentkortet. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

2009-10-07 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0