Vilket härligt sätt att vakna på!

Idag vaknade jag av att solen sken in genom persiennerna och att Zeke hade krupit upp och sträckt ut sig brevid mig i sängen. Jag kände hur humöret var på topp och huvudvärken var som bortblåst! *jippie*

Vi startade dagen med en timmes promenad. Idag blev det tjocktröja, dunväst och sneakers. 5 plusgrader gjorde det möjligt och det var så skönt att strosa runt och njuta av solen.

Men nu är det dags att fixa resten av dagens bestyr. Måste dammsuga av. Det ligger Zeketussar lite överallt.
Sen kl 15 måste jag ta mig in till stan. Ska möta Nina och Magnus och kika på hockey på Olearys.
Efter det vet man aldrig vad som kan hända med de där tokarna.

"Mormor" och "Gammelfarfar", här kommer "Tant"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0