Vilken lördagskväll det blev!

Efter en hellugn fredag och lördag dag men endast Zekebus som sällskap kom Lina förbi.
Vi hade ju blivit bjudna till utbytesstudenterna på förfest på Norrmalm.

Delade på en vinare och fixade till oss. Sen traskade vi in till stan.
När vi kom fram kryllade det av folk av alla möjliga nationaliteter.

Istället för att skriva om förfesten får ni nöja er med några bilder.

Vinglasen var slut, så vi kan ju ljuga och säga att vi drack the hela kvällen...  Dimitri sjunger   Lina  Standardbild??
Klaas & några andra utbytesstudenter  Doro + någon  Doro & jag 
Doro & jag    Tom, jag & Lina 

Förfesten slutade rätt tidigt då många av utbytesstudenter skulle till Kåren.
Jag och Lina traskade till Bk istället och tog en varsin öl/cider.

Lina 

För att sedan dra vidare till Oscar där vi redan hade tagit stämpel och tur var det.
Var hyfsat lång kö när vi kom så det var skönt att slippa den i kylan.
Träffade några av Dragonsspelarna där inne. Är inte var dag man har världens snack med Alex Wesby!
Dessutom Calle gjort mig och tvärtom. Sorry Calle för att jag inte gjort någonting!? Tror jag, eller inte!

Mycket trevlig kväll måste jag säga. Blev lite trött på slutet så avslutade kvällen före ständningsdags. Kändes skönt att vara hemma redan när de väl stängde.

Avslutar med några dåliga bilder på grabbarna.

Alex Wesby, Calle Arnold, Aki Ulander & ??  Wesby, Arnold & ??  Arnold, Ulander & ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0