Vilken avslutning på helgen

Största och första delen av söndagen spenderades i soffan. Jag älskar verkligen min soffa! Den var så skön att jag inte ens orkade kliva upp och starta dvd:n med en bra film utan det blev en massa dåliga som gick på tv:n istället.

På kvällskvisten tog jag mig in till stan och fixade lilltösans hår, hade fnitterstund och tokade rent allmänt.
Linnea med tungan rätt i munnen   


När färgen satt där den skulle gick vi vidare till Daltons, beställde en cola och en plocktallrik och satte oss vid ett bord och mös och snackade skit. Efter ett tag kom Hanna, Niklas, Jon, Jimmy mfl och sällskapade också.
Jon & Hanna T  Linnea, Jimmy & Mike 
  Hejhej från baren 
Kvällen avslutades dock inte på något trevligt sätt.
En nära vän krockade med bilen. For upp från soffan och ut till Jimmys bil.
Är så glad att det inte var mer än en sträckning i nacken.
Jag vet att du hatade mig enormt mycket igår när jag tvingade upp dig till sjukan.
Men idag är du nog rätt glad iallafall.

Klockan hann slå 5 innan jag kom isäng.
Vad är en sen natt/tidig morgon när sådana här saker händer?
MIn familj och mina vänner är mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0