Utbytesstudenter festar järnet!

Blev utgång i lördags med Lina. Hon kom hit med nachochips och ett gott humör.
Startade kvällen med att kika på Melodifestivalen och en massa klagande som vanligt.
Men den här delfinalen var iallafall mycket bättre än den första som vi såg tillsammans.
 

Därefter drog vi vidare till Norrmalm och utbytesstudenternas fest.
Lina & Doro  Jag & Doro
Daniel & Dimitri  Jocke shotar med Daniel & Dimitri  Jummy, Johan & Doro
Och utbytesstudenterna säger att vi svenskar alltid dricker så mycket alkohol när vi ska gå ut.
Men i lördags var det jag och mina svenska vänner som var de nyktraste!

Kvällen avslutades på Statshuset. Tänker inte kommentera det stället.
Tur att man hade trevligt sällskap, för efter i lördags lär jag nog aldrig sätta min fot där igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0