Tisdag, onsdag & torsdag

I tisdags blev det filmkväll, oj så mysigt vi hade.
Startade med Bolt och avslutade med High School Musical 3. Tyvärr var ingen av filmerna någon höjdare och speciellt in  HSM3. Konceptet känns uttjatat nu!

Igår hade jag och Linnea heldag. Startade med morgonpromenad. Lilltösa kan vara rätt hurtig bara man drar med henne ut. Skönt att strosa i solen. Gjorde oss klara och gick och lånade Jimmys bil för att åka ut till Ikea en sväng. Blev verkligen storshopping, ett par solglasögon var kom vi hem med och en kasse med mat.
Kvällen fortsatte i samma snabba tempo, blev inte många minuters vila.

Idag då? Jo, nu befinner jag mig i Gävle hemma hos familjen. Jag och Zeke tog tåget hem mitt på dagen för att mötas av en glad mamma på stationen. Fick hjälp av lilltösa upp till tåget idag också. Så snällt! Vi har ju blivit sambos nu för några dagar. Trevligt trevligt måste jag säga. Var glad att jag hade henne idag, skar mig ordentligt i fingret. Djupt och äckligt så hon fick agera sjuksköterska, medan jag själv fick yrsel och illamående av allt blod.

Nu sitter jag hemma på pappas kontor efter att ha lagat korvstroganoff och ris och tagit kvällsprommisen med Zeke.
Tror jag ska testa spikmattan nu och sen kika lite på dumburken. Lär nog somna tidigt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0