Snart kommer moster älskling

Har precis kommit hem från skolan. Suttit och lyssnat på fyra muntliga presentationer som inte givit mig någonting.
Efter föreläsningen har gruppen min träffats en snabbis för att dela upp arbetet. Ska bli intressant och se om vi får ihop någe.

Nu sitter jag och pratar med syrrans pojkvän. Senast 16.00 har han lovat att vara här med Zeke!! Om jag längtar? Vilken dum fråga! Blir nog att jag har honom i ca 3 veckor nu. Får ha honom som substitut nu när en annan lämnat landet.Nemi
Roligt ska det bli iallafall och Linnea nu kommer du inte undan. Om jag så ska dra dig ut genom ytterdörren så ska du med på några promenader. Du kan inte ens skylla på kylan nu! Några hunddejter lär det också bli. En viss Zeke och Nemi har ju fått upp ögonen för varandra.

Nu ska jag förbereda lite här hemma, äta lunch och tvätta och invänta busen.
Sen ikväll blir det nog basket. Det bästa fredagsnöjet. Dragons - Södertälje. Femteplats möter fjärdematch --> förmodligen en bra match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0