Måndag, tisdag, onsdag...

Måndag och tisdag har bara svischat förbi utan att jag egentligen gjort någonting. Känns som jag sovit bort dagarna.
Men det har iallafall blivit lite läsande. En kort tur på stan i måndags och en tur till Birsta igår.

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen. Äntligen en föreläsning som var någorlunda givande.

På dagens schema står det att läsa lite mer i boken och städa.
Sen ikväll är jag bjuden på middag hos Linnea och Jonas. Hörde att fläskfilén redan låg i marinad och sen blir det hemgjord gratäng *mumma* Vi kommer säkerligen avsluta på Daltons som vanligt på onsdagar.
Vet även att Micke är ledig ikväll så då kommer vi nog få höra Angels och Bed of Roses. Jag kan inte tröttna på dem och jag vet åtminstone en till som håller med mig till fullo.

Dags att ta tag i dagens bestyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0