Man ska lita på magkänslan

Lördagseftermiddagen startades på Olearys med Timrå-Hv71 matchen, en burgare och någon öl.
Självklart blev det ju sudden även i denna match. Timråfans som de andra var så var jag den enda som var förnuftig och förstod att de skulle förlora denna match. Och självklart hade jag rätt, min magkänsla går att lita på!
Men även jag tycker att domaren kunde ha blåst när de insåg att skridskon hade gått sönder. Åtminstone gör de det i basket när en spelare stannar för att knyta skon.

Kvällen fortsätta hemma hos en av Magnus arbetskamrater. Spelade manligt vs kvinnligt. Fast spelet är skrivet av fler kvinnor än män så hade den en lite förlegat och förnedrande kvinnosyn. Men trots det så var det riktigt skoj. Inte altid så lätt att sätta sig in i hur karlarna tänker om jag säger så.

Tack Nina och Magnus för en jättehärlig eftermiddag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0