Ibland blir det inte som man tänkt sig

Blev ingen powernap igår eftermiddag. Istället så kom Linnea förbi.
Timmarna flöt förbi och på kvällskvisten blev det pizza.
Pizza på en måndag och jag som knappt äter pizza! Men igår var det väldans gott.

Idag då....fråga mig inte vad jag gjort, för jag har gjort allt annat än det jag borde ha gjort.
Men motivationen för att sätta mig att plugga har inte infunnit sig. Provade sätta mig vid köksbordet på förmiddagen men kunde ens finna någon läsro! Inte ofta jag kan säga att jag känner mig grinfärdig men idag så. Jag vill ju inget annat än klara av denna kurs och bara bli klar. Men som det ser ut så vill det sig inte.

Så istället så har jag gjort en massa annat. Förmiddagspromenaden tog lång tid.
Träffade några söta vovvar i parken, så de fick leka av sig rejält i ca halvtimmen. Fick Zeke att ligga död ett litet tag iallafall. Lite senare på eftermiddagen kom Linnea förbi med Tim. Blev lek i parken och sen gick vi in till stan och satte oss i solen och njöt. Tyvärr så var det bara varmt när solen var framme. Så när fötterna började frysa drog vi oss hemåt genom parken igen, vilket innebar ännu mera lek. Så nu äntligen ligger busen helt utslagen.

Så vad blir det ikväll då? Först kvällsprommen och sen film med några vänner?
Misstänker att jag är den som hamnar på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0