Husmanskost ska det vara

Idag kom moster ner och mötte mig på stan så jag slapp gå ensam med Zeke upp till dem.
Tevligt att ha någon att prata med på vägen.

På menyn idag stod stuvade morötter, kokt potatis och stekt fläsk och falukorv och itne att förglömma lite lingonsylt också. Jag vet att kombinationen låter konstigt men det är så gott!
Fick med mig en lucnhlåda hem också, så då har man mat så man klarar sig imorgon också. Skönt att slippa stå vid spisen.

Efter någon timme på Östermalm begav jag mig hemåt igen. Sjönk ner i soffan nästan direkt jag kom hem och Zekebus gjorde kväller i sängen en timme senare och ligger där fortfarande. Han har insett att kudden är skön, även för han, att ha huvudet på. Så jag får nog ta fram rollern sen så jag slipper få så mycker hundhår i näsa och mun sen när jag ska sova.

Nu ska jag se slutet på Fun with Dick and Jane, sen blir det sängen. Hoppas töserna har det skoj hos Linnea på pokerkvällen.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0