Har redan halva veckan gått?

Tänk att det redan är onsdag kväll!?! Blir tokig på att dagarna går så fort. Jag hinner ju inte med någonting.
Idag blev jag klar med min del av grupparbetet iallafall. Hoppas bara att man gjort rätt. Men med den fattiga förklaringen så fick det bli det det blev.

Igår var en trevlig dag. Pluggade på förmiddagen sen blev det lunch på stan med Nina. Vi testade Body in Motion. Riktigt fräsch mat kan jag säga. var inte sista gången jag åt där. Vi passade även på att ta en liten tur på stan. Shoppade en somrig skjorta på Gina. Sen mötte vi upp Mane och åkte ut till CityGross och handlade mat. Kvällen avslutades på BigBoy. Blev en äta-ute-dag igår. Men sånna måste man få ha ibland.

Nu sitter jag här efter en timmes prom- och lekstund med Zeke. Hela kroppen värker på mig och det känns som om benen väger minst ett ton var! Undra om man orkar gå in till stan och hälsa på Elli och Linnea mfl på Daltons?
Eller om man ska kika på Greys Anatomy och krypa till sängs tidigt. Just nu är tidigt för mig 00. Måste göra så det blir senast 23 igen. Men sömnen vill inte infinna sig före 00 nu. Hur slut jag än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0