Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder

Idag stämde verkligen det. Tur att man är van med de mesta av väder som vintern har att erbjuda.

Dagen startade med en promenad runt parken med lite träning. Var rätt mycket folk som rörde sig i parken på förmiddagen. Så det var det perfekta tillfället att ha Zeke lös och träna. Vid möten ska han gå bredvid mig på vänster sida och inte söka kontakt med mötande. Han var riktigt duktig, så duktig att en äldre man stannade och lovordade busen. Då kände moster Malin sig riktigt riktigt stolt.

Som vanligt på söndagar så vankades det ju middag hos moster så senare på eftermiddagen styrde vi våra ben ditåt. 0 gradigt och snöblandat regn med blåsten i ansiktet. Mysigt värre. God mat blev det däremot.
Gjorde kycklingrätten som Nina lärt mig med mangochutney etc. Starkt och gott!

En som haft det dessto mysigare idag är Zekebus som ockuperat min säng större delen av tiden vi varit hemma i lägenheten. En massa bökande hit och dit. Täcket ska ju ligga perfekt, perfekt på Zekevis.




Har känt mig riktigt duktig den här helgen. Den har varit helvit och jag känner hur bra kroppen mår av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0