Blev mys hemma...

Kroppen sa ifrån så blev soffan, lite gos med busen och Greys. Första avsnittet jag ser den här säsongen. Känns som alla serier tappar lite av gnistan när de sänts ett tag. Fantasin verkar sina även för de som skriver serierna.

Fick precis ett litet ryck, vet inte vart det kom ifrån. Satte mig och rättade grupparbetet nu när Doro skickat över alltihop till mig, så imorgon har vi bara lite att gå igenom innan vi ska skicka in det. Vi ska även träffas och planera upplägget för måndagens seminarie. Känns bra att få det klart redan imorgon så man har någon dag på sig för förberedelse. Måste ju även börja hårdplugga nu inför tentan.

Onsdagstraditionen får ta paus i åtminstone två veckor för skolarbete går alltid först, hur trist det än låter. Men jag börjar se ljuset i tunneln så nu jeklars är det bara att hålla lågan tänd och hoppas på att motivationen håller sig på topp i minst två månader till.

Nattkissen nu, sen ska vi krypa till sängs och läsa lite och hoppas på att huvud och ögonlockar samarbetar så jag somnar före 00.

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0