Vilken myskväll vi hade igår

Blev en promenad in till stan igår eftermiddag när skola och lunch var avklarat. Hade ju lovat Zeke att han skulle få ett nytt bubblegum ben. Testade som vanligt om någon av de andra smakerna skulle passa men icke sa nicke!

Vad gör man inte för att busen ska hålla sig lugn ett litet tag så jag hann ta tag i lite andra vardagsbestyr. Han vill ju helst vara med på allt jag gör, förutom när jag dammsuger då.



Var ju rätt härligt väder ute igår kväll så jag klädde på mig ordentligt och tog en promenad och lekstund med busen ute i snön. Zeke fick som vanligt springa lös i parken och busa. Han fick ett antal ryck igår. Han försökte bland annat gömma sig under snön, men som ni ser så gick det inte så bra.

Kvällen avslutades med "Från koja till slott" och "CSI NY". Busen hade nog bra gärna legat med i soffan igår men han fick nöja sig med att ligga nedanför och hålla mosters fötter varma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0