Varför blir det aldrig som man planerat?

Hade i och för sig inte så mycket planerat idag. Men av det jag borde ha gjort har jag inte gjort.
Så vad har jag gjort idag då?

Blev en tur till stan på eftermiddagen, träffade Linnea och strosade runt lite. Hade planer på att kika på ett nytt duschdraperi men det försvann ju helt ur skallen när jag väl var i stan. Kom på det senare nu under kvällen.
Hämtade böckerna i alla fall och det var det som var dagens viktigaste.
Dammsugningen får vänta till imorgon kanske? 

På kvällskvisten kom Linnea hit för en mys- och filmkväll. Men först tog vi kvällsprommisen med Zeke. Skönt och kul med lite sällskap. Visst det är skönt att gå ut och gå själv också, helt ensam eller med Zeke, men ibland uppskattas sällskap så mer av det. Ta åt er mina vänner!

När Linnea kom hade hon mumma-kassen med sig innehållandes brieost, kex, physalis, ostkrokar och cocacola. Är inte speciellt mycket kvar av något av det nu. Blev en riktigt gotta-tisdag. Kvällens film fick bli Madagaskar 2. Finns det några bättre filmer än animerat?

Nu lockar sängen rätt bra kan jag säga så det är dags att krypa ner. Imorgon är det ju skola igen så det är bäst man är pigg så man hänger med i engelskan.

Tack för ikväll pyran! Tråkigt att du inte kunde vara med Elli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0