Piggelin

Ok gårdagskvällen kanske inte följde inte i samma duktighetsmönster som resten av dagen.
En vis tös lockade ju med mig ut.
Hon tyckte det var dags för en massa goda skratt åt sådana som inte alls kan sjunga,
Och jag var inte direkt svårövertalad.
Hade inte alls någon lust att sitta hemma igår så då kunde jag lika gärna gå in till stan.
Startade hemma hos "mannen".
Han har ju äntligen fixat ett bord till lägenheten så nu behöver vi inte sitta i sängen längre.
 Kvällen inleddes med lite vin och ostbricka + Smarties.
Lite konstig kombination, men man tager vad man haver.
Slutligen hamnade vi på Daltons. Var några riktigt skönsjungande där igår faktiskt.
Har fått en ny favorit nu. Han gav mig rysningar från topp till tå när han sjöng Bed of roses av Bon Jovi.

Idag är jag glad att jag tog det lugnt igår.
Tog mig upp ur sängen utan problem även om antalet sovtimmar blev i minsta laget.
Så nu sitter jag pigg och alert på jobbet. Att jobba halvdag är riktigt skönt.
Behöver inte få känslan av att dagarna bara rinner iväg.
Nu är det snart dags för eftermiddagsfika.

1dag kvar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0