Trav och utgång

Igår gjorde jag allt annat än vad jag borde och skulle ha gjort.
Blev medbjuden på travet av Jonas och Linnea. Första gången jag var på Bergsåker.
Skulle ha spelat på Goop där i lopp 6 men är man efterklok så är man.
Skoj att göra någe nytt.

Sen blev det lite bus med Linnea. Förfest i en säng med gamla låtar som gör att tankarna skenar iväg.
Gick vidare och tog någon drink på Skepparn sen. Därifrån blev vi fem stycken som gick vidare och avslutade kvällen på Oscar. Gillade inte dealern där, han snodde bara mina och Linneas pengar. Han var dock grymt bra annars!

Blev en nattamacka innan man fick ett trevligt och humörhöjande samtal sådär på nattkvisten.
Somnade med ett leende på läpparna.

Jag vill, jag vill, jag vill!!!!! Varför ska pengar alltid ställa till problem?

Gårdagens uttryck ala Linnea: " Det är briii"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0