Till systeryster i Kina

Nu har mor och far kommit till Sundsvall för en snabbvisit. Med sig hade de min favorit Zeke.
Blev lite god middag hos min moster ikväll, kantarellpaj och en massa annat gott och självklart ett jättegott rödvin.

Tidigare idag fick jag ett sms från min syster som befinner sig i Kina.
Hon har fått en endaste bild på sin buse sen hon åkte dit.
Så så snäll som jag är så kommer det två bilder på busen och en på resten av familjen.
Vad gör man inte för sin syster?!



Imorgon har jag och Zekebus viktiga saker att fixa. Reflexväst, bubble gum-ben och Frolic.
Det går ju absolut inte att klara sig utan Frolic så morgonprommen får nog gå förbi Hemköp så får jag springa in.

Nu ska jag göra kväller. Vet ju aldrig när pappa kommer förbi och ska börja fixa taket i min lägenhet.
Själv tror jag att jag myser med mamma och moster på stan eller vad de nu har för planer.
Pappa ville inte ha någon hjälp så... Får gå och köpa ett chokladwienerbröd så blir han nöjd och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0