Slut på ledigheten

Då var skolan igång igen.
Blev till att spendera större delen av den här onsdagen i datasalen. Vi har ju en uppsats som ska in på måndag.

Nu sitter jag mest och blänger på skolböckerna som ligger framför mig. Har inte alls någon lust att läsa om grupper nu på kvällskvisten. Kan jag skjuta upp det till imorgon och börja på det individuella arbetet då?
Moster hade lite bra uppslag igår på vad man kan skriva om. Mitt huvud arbetar ju inte så bra när jag är sjuk och har varit en hel del av den varan nu under jul och nyår. Men nu är jag kry igen så nu blir det full fart framåt.

Inge svar på tentan än heller! Blir tokig! Drömmer ju mardrömar om den!

Kommentarer
Postat av: Laban

Hejsan! Tråkigt att börja plugga? Få lite inspiration till bra RnB-HipHop-Reggaeton på min blogg! -uwantit.blogg.se- Take care!

2009-01-08 @ 21:26:56
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0