Idag är en bättre dag

De senaste dagarna har allting känts väldigt tungt. Mycket som legat och tyngt ner axlarna.
Uppsats, enskilt arbete, opposition, extrajobb, svar på tenta med mera.
Men nu känns allting mycket bättre.
Uppsatsen skickades in igår. Har arbetat halvdag idag och förberett opponeringen inför morgondagen.
Just nu sitter jag med den enskilda uppgiften som jag inte riktigt förstår men jag knepar och knåpar ändå.
Motivationen steg hur mycket som helst när jag tidigare idag fick reda på att jag klarat tentan. Helt plötsligt så känns allting så mycket lättare och roligare.

Imorgon efter opponeringen och inlämnandet av uppgiften ska jag fira! Vet inte på vilket sätt än bara.
Det är i och för sig lilllördag imorgon så man kanske ska gå och ta sig en öl. Känner att jag kommer vara värd den imorgon.

Nu tillbaka till skolarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0