Gott & blandat

Wihoo för första gången i mitt liv gick jag in i en affär provade ett par jeans och de satt nästintill perfekt.
Går inte så bra att hitta helt perfekta byxor när man har lite för mycket svank. Men jag har mitt favoritmärke och ska nog hålla mig till dem i framtiden. De håller i alla fall mer än någon månad, nämner inga namn på lågprisjeansen eller var de kommer ifrån. Så nu är jag mycket fattigare än innan men samtidigt ett par jeans rikare.

Ikväll har jag suttit på golvet och myst med Zeke nästan hela kvällen. Har blivit en massa gosande men samtidigt lite gossedjurskastande. Sen har vi kikat på Lets dance och ätit godis. Tänk att det kan vara så gott ibland.
Busen har dessutom, alldeles nyss, ätit upp sitt andra mål mat idag. Första gången han äter två mål den här veckan. Går sakta men säkert framåt.

Nu blir det nattprommisen och sen sängen. Imorgon blir det Birsta med Sara och kanske lilla Elias.
Hoppas även på att träffa Nina och Magnus där ute. Sen får vi se vad resten av dagen har att komma med.
Börjar nästan tycka att det är riktigt skönt med hellugna helger, även om jag blir väldigt rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0