Fler myssöndagar!

Idag har jag strosat runt i lägenheten i pyjamasbyxorna som jag fick i julklapp. Rosa- och blårandiga flanell, inte så snygga men hur sköna som helst!
Största delen av dagen har spenderats i soffan med antingen en bok i handen eller datorn, samt lite godis som var över
efter fredagens besök på Primärvården. 

Har börjat på det individuella arbetet idag iallafall. Är rätt nöjd med det fiktiva problemet som jag kom på. Nu ska jag bara få ihop teorierna och analysera problemet. Har en del kvar att göra alltså men det går framåt.

Har lyckats koppla bort tentan nu i två dagar men imorgon får jag förmodligen resultatet om jag har tur. Så det är nu det är dags att hålla tummar, kanske till och med tår. Så nervös och stressad över den. Inte alls bra för mig. Inre stress är inte alls bra och det spelar ingen roll vad man försöker göra för att slappna av och komma på andra tankar.

R, nu hade jag verkligen behövt den där ryggmassagen vi pratade om inatt =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0