Enformiga dagar

Ännu en dag som spenderats i skolan. Trodde vi nästan var klara med arbetet eller snarare det trodde vi alla i gruppen tills vi gick på handledningen. Så imorgon blir det hårdkörning. Vi hade ju tänkt skicka in den då så vi slipper uppsatsen i helgen. Jag håller tummarna på att vi lyckas. Kan bero på att jag skjuter upp den enskilda uppgiften också, måste verkligen ha hela helgen på mig. Speciellt när jag ska jobba på tisdag. Kan nog bli skönt med lite ombyte då.

Skönt att det är fredag imorgon så man får lite ombyte iallafall. Vill inte bara sitta med skoluppgiften om jag säger så.
Linnea se till att bli frisk!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar oxå jag var frisk. Trist att sitta inne en fredag, men nog bra för min kropp o mitt sinne :)

2009-01-09 @ 12:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0