Dagens planer?

Fick en härlig start på dagen. 1.5 timmes promenad med Zeke före frukost. Blev lite väl varmt med täckisar och michelinjackan bara. Blev min egen lilla bastu.

Känns skönt att inte ha några andra planer idag, inga som är riktigt inplanerade iallafall.
Mitt enda måste idag är att hämta böckerna på OKQ8 efter kl 16 idag. Så från och med imorgon blir det till att sätta fart med denns kurs, ordentligt!

Just nu ligger busen i sängen min, idag hann jag bädda den innan han studsade upp. Då kan han få ligga där hur mycket han vill och se söt ut.
Själv funderar jag på en dusch. Både Linnea och Elli vill ju hitta på någe idag så vi får se vad det blir. Känner mig inte upplagd för att göra så mycket nu dock. Rätt skönt att bara ha en lugn dag. Kanske därför jag inte tagit mig in i duschen änni. Men nu blir det dags att sätta fart. Borde dammsuga upp lite hundhår idag också så....

Tills vidare: Trevlig dag (kväll/natt till syss i Kina)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0