Varför springer dagarna förbi?

Trodde jag skulle få sällskap i morse på långpromenaden men icke sa nicke. Men jag och busen fick en härlig start på dagen ändå. Man början vänja sig vid kylan nu. Termometern har ju varit under 10 minus i en vecka nu snart.

Efter att vi kom in sprang resten av dagen bara förbi. Helt plötsligt var det dags för kvällsmat, promenad och sen väntade basket. Dragons mot Solna ( serieledarna) och Dragons vann!! Den ni!! Härligt att jag äntligen fick se en vinst på hemmaplan. Kunde ju inte gå på förra veckans hemmamatcher och då vann de självklart båda matcherna.

Och nej sys, det blev inga bilder idag. Jag är inte den som har med mig kameran överallt och skulle jag ha den så skulle jag inte ta av in vantarna för att använda den nu heller. Händerna slutar fungera direkt det blir en glipa mellan vante och jacka.

Känner att den här veckan kommer bli rätt enformig. En massa promenader med Zeke samt lek, skola och övrigt pluggande. Sen måste man ju sköta om lägenheten också. Kan som sagt bli rätt enformigt. Speciellt att läsa om.
Får se vad som händer imorgon. Det är ju onsdag och på torsdag har jag ingen skola.
Till helgen blir det nog lite bus och kul i alla fall. Då blir det nog någe nytt att läsa om här också. Kanske t.o.m nya bilder.

Men nu ska jag börja göra kväller. Känner mig som en urvriden trasa. Dessa engelska böcker tar på krafterna, de tar dubbelt så lång tid att läsa.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0