Vaknat på fel sida?

Vaknade vid 9 idag och hade verkligen noll koll på vad det var för dag. Var helt säker på att det var tisdag men sen när jag vaknade till lite mera insåg jag att det var lördag. Känner mig fortfarande på ett konstigt humör. Har mina aningar om varför men tänker inte grubbla över det.

Solen skiner ute så man kanske ska ta sig in till stan lite senare när man fått i sig frukost. Har glömt att köpa schampo och balsam i ett antal dagar nu när jag vart in till stan.

Bjuden på fest ikväll också hos några av utbytesstudenterna. Så vad säger du Lina? Nu när vi lagt oss tidigt och vilat en fredag?

Vet inte om jag har vaknat på fel sida än. Den som träffar mig först idag lär märka....Men just nu känns det nästan så. Pigga upp mig någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0