Fredagskväll med gossedjurskastning & Lets dance

Jag gillar lugna hemmafredagar. Speciellt idag. Har varit en riktigt skön dag. Känns som jag fått en del gjort även om jag inte gjort nå speciellt. Var i skolan två timmar före lunch men sen har jag bara strosat runt i princip. Inte tänkt på att dagen har passerat.

Nu ikväll har jag och Zeke kikat på Let´s dance och kastat gossedjur. Kan inte undkomma att ryckas med i dansandet. Saknar verkligen buggen när jag kikar på det där programmet. Och tänk om man kunde få någon killkompis att börja dansa salsa med en. Det rycker och spritter i hela kroppen.





Nu ska vi ut på nattprommen. Vi måste ju lägga oss i tid ikväll. Imorgon förmiddag väntar promenad, bus och lek med Ulrika och Nemi (?). Bäst att vara tipptopp då. Kameran kommer självklart att få följa med då. Vill ju inte missa att föreviga lappisrusen!

Natti natt (God morgon Kina!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0