Presentationen 1 av 2 avklarad

Jag tycker inte om att muntliga presentationer framför klassen, har aldrig gjort det och kommer nog aldrig att göra det.
Och absolut inte när de dessutom ska göras på engelska!
Det är en helt annat sak att stå och prata om saker man brinner för och kan utan och innan, bara det inte är i skolan (av någon konstig anledning). Föräldramöten med basketlaget var inga problem, inte årsavslutningarna heller.
Men nu är presentation 1 av 2 på den här kursen avklarad iallafall. Av dagens 4 presentationer har jag inte lärt mig någonting och jag är nog inte ensam om att säga så.

Men nu till något annat. Först mellanmål/minilunch sen stan med Linnea. Därefter sushi med Peter som aldrig testat det. Och sen då....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0