Dags för ombyte

Idag har jag varit duktig! Var i skolan före 10 och satt där till klockan var nästan 16. Minus en kort lunch då.
Vi var fyra stycken som satt och dsikuterade igenom böcker och anteckningar. Kändes som det var väldigt givande.
Tyvärr har dagen inte räckt till för att läsa det sista i ena boken och någon artikel. Får ta det imorgon om jag hinner då.
Ska sitta och diskutera resterande imorgon.

Nu ikväll har jag tagit helledigt från skolan. Känner att jag behöver göra något, något som skingrar mina tankar.
Så nu är jag bjuden till Linnea och Jonas på middag. Pyret skulle göra biffar och ugnsstekt "motatis".
Sen blir det nog en tur förbi Daltons. Jag och pyret har ju inte träffats på en vecka så en öl och en massa struntprat kommer nog sitta fint ikväll.

Dags att sätta fart nu då. Middag om en timme och jag har inte ens börjat göra mig klar.

Kommentarer
Postat av: Pyret

Haha, ja motatis blev det ju. Det var ju både morötter och potatis :D

2009-02-20 @ 12:26:40
URL: http://endastett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0