Ännu en måndag har paserat

Dagen startade med att busen snodde min säng. Så fort jag klev upp i kylan så hoppade han upp och la sig i värmen.
Lägenheten var inte speciellt varm i morse när jag vaknade. Misstänker att det berodde på att det var 15 minus ute när jag vaknade. Men det var bara att pina sig in till duschen.

Blev en kort prommis innan skolan. Ibland går tiden för fort på morgonen. Var en rätt intressant föreläsning idag om Buisness 2 Buisness. Skönt att vi bytt föreläsare nu så man förstår vad de pratar om, eftersom allt är på engelska.

Efter skolan var det bara hem och slänga på sig täckbyxorna. Har ju varit så härligt och fint väder ute idag så vi passade på att ta en långprom och lekstund före lunch.

Resten av dagen har bara rasat förbi. Vet inte riktigt vad jag har gjort. Städat, handlat, blivit tokig på banken, tagit kvällsprommis etc.

Idag har de ju visat både Simon & Thomas och CSI NY så då blev det lite mys med vindruvor och ljus. Även busen fick smaka på druvorna. Alltid lika skoj att kika på hur han slänger runt och leker med den. Han beter sig inte riktigt som en hund då om man säger så...
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0