Vilken hemsk start på dagen!!

Vaknade och såg att en skolkompis ringt. Blev lite fundersam.
Gick in på skolmailen och förstod direkt varför hon ringt. De hade flyttat fram morgondagens möte med handledaren till idag. Jag såg mailet 10.10 och 10.15 skulle vi träffas idag!!
Lite småstressigt om jag säger så, så jag slängde på mig kläder och sprang iväg till skolan. Samtidigt höll jag tummarna att Zeke kunde klara sig utan morgonprommen ett tag till.
Har slutat bli förvånad att sånt här händer på skolan nu.... Men ändå!

Men nu har vi båda fått mat i magen och en långpromenad runt Granlo. Tänk att vatten kan vara så lockande och fascinerande!


Dags att slänga i lite hårfärg och ta en städning av lägenheten?

Måste även klura lite mer på vad man ska hitta på till Nina i 30-årspresent. Tror jag är hyfsat klar med vad jag ska hitta på men vill ha alternativ, just in case.


Bör försöka läsa någon artikel om retailers också.


Sen då? Öppen för föslag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0