Saknad?

Jag tror det. Åtminstone lät det så.
Men imorgon kommer jag äntligen hem, eller äntligen och äntligen.
Har faktiskt varit rätt skönt att vara hemma hos föräldrarna denna helg.
Har inte gjort någonting i princip. Ätit god mat, gjort av med alldeles för mycket pengar och umgåtts med familjen.

Men när jag väl sätter mina fötter i min egen lägenhet igen så kommer jag nog känna hur skönt det är att bo ensam.
Kommer dock inte hem ensam imorgon utan Zeke följer med!

Jag gör allt för min syster och nu har hon det lite jobbigt och framför allt tufft. Är inte så lätt att bo i en kartong, eller var det kundvagn? Glömde fråga om hon börjat inreda den. Får se hur länge han stannar i Sundsvall den här gången.
Först ska sys hitta en lägenhet iallafall. Håll tummarna att hon vinner budgivningen på lägenheten hon kikade på i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0