Pyttsan!!

Jag som hade tänkt att ha en lugn hemmakväll för mig själv igår. Men onsdag som det var så gjorde det det mycket svårt. Speciellt när både Linnea och Jimmy är på en om att jag ska komma över och sedan följa med ut.
Efter lite velande drog jag på mig skorna och kilade över, det är ju så långt till lilltösen nu, speciellt när man genar genom källargången. Alldeles perfekt snarare!

Mycket trevlig kväll måste jag säga även om det inte var någon skönsjungande själ på Daltons igår.
Fick min mojito ala Peter som jag längtat efter ett tag och sedan blev det lite från snackbrickan. Gott att mumsa på när man står och babblar, skrattar och sjunger med i kareoken.

Kort från kvällen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0