Jobbelijobb

Då sitter man på jobbet igen. Var länge sen jag jobbade nu. Känns riktigt skönt att komma hit några timmar i tre dagar nu och det blir ju så småningom ett litet tillskott i kassan sen också. Vilket alltid behövs just nu, pengarna vill aldrig riktigt räcka till och jag förstår inte alls varför.

Var dock riktigt jobbigt att kliva upp i morse. Kroppen blev verkligen totalt slutkörd igår. var skönt att sova som en stock hela natten. Men blev lite stessigt före jobbet då jag inte orkade ta mig upp ur sängen när klockan ringde. Men huvudsaken är att jag kom i tid.

Nu är det bara en halvtimme kvar dessutom. De här timmarna går riktigt fort, bara svischar förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0