Utkast: Ena dagen ...

Ena dagen är man på topphumör, andra dagen känns ingenting skoj!
Vet inte om det beror på att jag inte gjort så mycket vettigt idag. Har enbart vart i skolan någon timme på eftermiddagen och resten av tiden har jag ägnat med Zeke. Innehållslös dag kan man säga, så rastlösheten ligger på.
Imorgon är det fredag iallafall så jag hoppas verkligen helgen innehåller någe mer. Speciellt någe skoj.
Hoppas på bra väder också, helst mer snö och solsken. Vill ha fler sköna och skojjiga promenader/busstunder vid Sidsjön. Sundsvallsborna ska vara glada som har den fina/natursköna platsen så nära centrum.

Har haft överflöd av tankar idag. Kan bero på att jag inte haft någe vettigt att göra idag.
Gruvar mig inför första besöket hos föräldrarna sedan de avlivade älsklingen min.
Det slog mig helt plötsligt att han skulle ha blivit 13år för någon vecka sedan. Hur kommer det sig att man kan älska ett husdjur så mycket? 
Var några dagar sedan jag ägnade Valle en tanke nu...men idag slog de mig bara att han verkligen är borta.

 

Tur man har systers hund här nu som livar upp stämningen lite. Även om han gjorde kväller för över en timme sedan, i min säng!



Men nu ska jag få upp honom, det är dags för kvällskissen och sen blir det sängen för oss båda.
Imorgon väntar skola klockan 10 och innan dess ska vi hinna med en timmes promenad. Håll tummarna för solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0