Snö =o)


I morse var det inge skoj att kliva upp tidigt. Vet inte hur många gånger jag och Zeke snoozade. Men till slut tog vi oss upp och ut på en promenad. Det var varken skönt eller roligt. Blåste som bara den, snön yrde och både jag och busen ville bara in in in!

Har även vart i skolan idag och haft föreläsning om emotioner. Man tror att det ska vara ett lätt ämne men det innehåller så mycket mer än man tror. Känslor, tal- och kroppshandlingar etc etc...

Nu har jag och lillen kommit in från vår "lunchprom". Så mycket skönare nu, snöar fortfarande men vinden har avtagit, som tur är. Hade bara tänkt leka lite i parken men det blev både prom om lek. Busen är helt galen i snön och vill helst inte lyfta nosen från marken även om han måste "borsta" bort snön sen från nosen. Sen måste man ju ta och släpa med sig största pinnarna också! Fungerar inte med små behändiga som moster kan kasta inte!

Nu väntar jag på att Malin ska bli klar så ska vi sticka till Birsta en sväng. Är ju dags att börja kika på julklappar. Men i och med att jag inte fått någon önskelista av någon så får ni vara glada för det ni kanske får...om ni får någe annat än en kram eller en hembränd skiva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0