Slut i rutan

Nyss inkommen från kvällsprommisen. Blev ju självklart lite lek också men Zeke var inte på samma bus- och springhumör idag. Fick t.o.m några bilder. Vad gör jag inte för att hålla syrran glad! Sen är det samtidigt lite fjäsk för att jag vill ha massor av skojjsiga saker från Kina.

 
  

Största delen av den här dagen har spenderats i skolan. Det här grupparbetet i socialpsykologi blir man inte riktigt klok på. Hade handledning idag iallafall men jag vet inte direkt om någon av oss blev nå klokare på upplägget. Teorierna känns klara och teserna med, så vi är på god väg. Skönt att vi har lite mer än en vecka kvar att fila på det.

Resten av kvällen kommer spenderas i soffan. Är ju Greys på tv:n ikväll! Dessutom känner jag mig som en urvriden disktrasa. Märks att man inte är van att vara ute så här mycket i friska luften som man är nu. Men det är bara positiva saker som kommer ur det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0