Sällan!


Varför har man inte ro att sätta sig och läsa när man verkligen måste?? Idag när vi skulle ha läsdag hemma för att hitta en massa teorier till grupparbetet så kan jag verkligen inte koncentrera mig på någon av böckerna! Frustrerande! Läser men vet inte vad jag läst. Ska väl försöka läsa nått kapitel till ikväll, får se hur det går...

Så mycket annat som snurrar i huvudet just nu. Både roliga, tråkiga och jobbiga saker.

Igår var jag och Malin till Birsta. Köpte min andra julklapp. Skönt att ha moster och hennes karl klara iallafall. Men sen blev det inge roligt shoppat.

Just nu ligger Zeke på mina fötter nedanför soffan. Funderar på att ta kvällsprommisen men vill inte väcka honom. Sen håller han mina fötter varma också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0