Nedräkning pågår...

...tills jag slipper bo ensam i lägenheten, även om det bara är tillfälligt
...till jul och lite "ledighet"
Skulle kunna räkna upp hur mycket som helst.
Men just nu är den enda nedräkningen tills jag får umgås med vännerna ikväll och hitta på en massa bus. 

Idag är en sån här gråtrist dag när man ska fixa alla tråkiga saker som har med hemmet att göra. Är klar med tvätten iallafall och snart blir det städning. För att göra dagen lite roligare ska jag njuta av ett hemmaspa. Skönt att bara rå om sig själv ibland och jag känner verkligen att jag behöver det.
Så mycket som händer i mitt liv nu så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Den positiva livssyn jag brukar ha känns som bortblåst, men det ska bli ändring! Snart ska vännerna få börja klaga igen på att jag alltid är glad och att jag alltid ser allt positivt!!

Kanske är dags att boka in sig på en ansiktsbehandling/massage eller riktigt spa inom snar framtid?
Borde inte vara allt för svårt att få med sig någon av tjejerna på spa =oP

Nu ska jag ta tag i resterande sysslor så jag blir klar och kan njuta av att det är fredag!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag följer lätt med på spa :D

2008-11-14 @ 14:45:27
URL: http://endastett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0