När blev jag barnens favorit?

Nyss hemkommen från Sara. Där har det varit fullt hus då hennes karls bror var där med familj.
Som om det inte räckte med två barn, nu blev det tre istället som sprang runt. En skulle visa med leksakerna, en annan bara busa och den tredje hängde runt ena benet. Vet inte riktigt när jag blev en favorit bland barnen? Gjorde ju ingenting heller! Men jag är Elias (Saras minsting) hjärta iallafall! =o) Han sprang upp ur sängen nu när jag och Zeke skulle åka hem enbart för att pussa och krama mig och busen.

Zeke har varit helt underbar idag med barnen. Två av dem var under tre år! Blev en massa fnitter när Zeke pussade dem och sprang efter dem.

Nu ligger jag hemma i soffan, så skönt med tystnad, och fyra påsar lussekatter på köksbänken.
Blir nog att ta en nu medan de fortfarande är ljumna tillsammans med ett glas riktigt kall mjölk.

               

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nu vill jag att du omedelbart postar 3 påsar lussebullar till Emperor Hotel, Zhenjiang, China. Tack! =)

2008-12-01 @ 01:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0