Mysdag

Idag har jag och Zeke haft heldag, med promenader, lek och mys och lite läsande om emotioner.
Men kvällisen nu blev lite för mycket för honom. Han tyckte det räckte med blank-isen innan. Men nu har det lagt sig ett fint snötäcke över så det var lite Bambi på hal is!
Enda problemet jag har med honom är att han vägrar äta!! Han äter kanske ett mål om dagen, knappt det.
Men det får stå framme så får han äta när han vill. Jag tänker inte ge med mig.
Underbart med sällskap iallafall även om busen är lite krävande då och då. Kelsjukare än vanligt? JA!
Inte lätt att få saker gjorda när han söker uppmärksamhet hela tiden...

Dagens funderingar har kretsat kring jul och julklappar. Längesen jag inte hade några idéer på julisar över huvud taget.
Känns lite som julen kommer för fort i år. Hösten har bara svischat förbi och jag vet inte var tiden har tagit vägen. Jag slutade nyss på sommarjobbet och började terminens första kurs på skolan. Men nej det är snart en månad kvar till julafton, bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0