Huvudet snurrar...

...och det är inte för att jag har druckit mig full eller nå. Utan allt beror på att en person kan få ens hjärna att gå på högvarv, och det totalt i onödan. Speciellt jobbigt är det på helgerna. Varför skulle just du ta dig innanför min mur som jag så fint byggt upp efter M & C incidenten?

Appropå helt andra saker....Kvällen var lugn till en början. Blev sushi till middag med Linnea och sen lugnt. När man trodde att man skulle ta och göra kväller ringer Elli. Tack för en riktigt rolig kväll ute! Vi höll oss på dansgolvet och det var väl tur det =oP


Kommentarer
Postat av: Elli

No dancefloor is safe from us! Muhahahaha

2008-11-15 @ 14:37:16
URL: http://elliahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0