Hockey på schemat


Igår, lördag, stod det hockey på schemat. Olearys visade ju Brynäs-Timrå matchen på storbilds!!

Från i fredags så stod det ju 0-1 till Linnea i matcher då Jämtland vann över Dragons. Så nu var det min tur tyckte jag!
Och Brynäs vann efter en nervslitande match. Dock var inte den här matchen heller någon skönhetsmatch. 

  Blev en varsin nachotallrik före matchen och sen en eller två kannor öl. Finns inget annat alternativ när man kikar på hockey. var ölen tog vägen vet vi dock inte. Någon som nallade av oss?

Efter matchen tog vi oss en prom hem till mig i blötsnön. Varför skulle det bli plusgrader nu så den smälter bort?

  Inte var dag man får se Linnea i klänning och stövlar med klack! ;)

Vi kom inge längre än hem till mig igår. Vi satte oss i soffan och där avdunstade den sista gnuttan med energi.
Tidig kväll, längesen det blev en sådan lördag.

Slutresultat efter sporthelgen: 1-1 Oavgjort! Vi orkar inte ta den tredje matchen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0