Fredag kväll


Nu sitter jag och väntar på att tjejerna ska komma över, tillsammans med någon fjoll8. Har inte för höga förväntningar efter vad jag fått höra.

Köpte ett nytt rödvin för ett tag sedan som jag öppnade idag till middagen. Hette Campus de Luz och det är definitivt inte ett vin jag rekommenderar. Surt som bara den. Fick rysningar enda ner i tårna!

Zeke ligger utslagen på golvet just nu, men lär ju bli fart på honom när Linnea kommer. Lekkompisar som de är.
Men jag lyckades köra slut på honom rejält på kvällsprommisen.

Idag har han varit en riktig bushund! Bäddade nytt i sängen eftersom jag hade tvätt och städdag idag efter skolan.
Vem tror ni hoppade upp i sängen så fort jag vände ryggen till? Jo Zeke! Såg överlycklig ut när jag tittade på honom, vifftade på svansen, flinade, sträckte på sig och fjantade runt.
Passade på att kamma honom lite idag också, men vet inte riktigt om jag vågar göra det nå mer...Såg ut som jag hade halva hunden på golvet sen, värsta bomullshögen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0