Vilken dag!

1. Morgonprom med Zeke
2. Dusch och frukost
3. Gå till mosters jobb och låna skrivaren. Skriva ut alla dessa undersökningsplaner
4. Lämna tillbaka en tunika
5. Handla
6. Gå ut med busen
7. Äta lunch
8. Läsa igenom alla undersökningsplaner.
9. Planera oppnonering på tilldelad undersökningsplan

Helt plötsligt är klockan halv sju! Jag skulle ju julpynta idag då jag inte han igår. Får visst skjuta på det en dag till.
Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen packa en liten väska med julmust och lussebullar, sätta på busen reflexvästen och promenera upp till Elli för lite mys. Orkar inte sitta med undersökningsplanerna nå mer idag. De driver mig till vansinne! Hemska hemska flummkurs!

Undra hur mycket snö det är ute nu? Har snöat hela dagen, stora fina vita flingor.

En snöig bild på busfröet får avsluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0