Helgen

Blev en snabb tur på stan i lördags. Brorsan kom ju förbi igår, söndag, så då tänkte jag att han skulle ta hem min brorsdotters julklapp. Den var ju dock inte inhandlad än. Tur som var så hade jag lite koll på vad jag skulle hitta på till henne. Underbart underklädesset, rosa med Hello Kitty. Behövs det säga nå mer? Till en liten tös på 7.

Fick med mig ett test på någon foundation också....
Den ser hyfsat bra ut på kortet. 


Blev även utgång i lördags även om jag var inställd på att vara hemma. Men blev så sugen att sätta mig på en pub och ta en öl. Så hamnade på Irish med två grabbar. Trevligt trevligt! Men lär er era spritgränser och hur mycket klarar *tips från coachen*
Sen dök både Linnea och Elli upp efter de slutat jobbet. Hamnade på efterfest sen med bubbelbad. Var inte alls fel och ett bra slut på en trevlig kväll.

Lite svårt och jobbigt att ta sig upp igår bara. Visste att bror och Zekes husse Mathias skulle komma och hämta busen under dagen men inte när! Tillslut ringde brorsan och sa att de hade 5!! mil kvar bara och där satt jag i morgonrocken men håret på enda. Fick en rasande fart kan jag säga. Blev rätt pigg sen när jag kom ut på sista prommen med Zekebus *ångest*
KOM TILLBAKA MED HONOM!!! Han är min nu!! =o)
Kändes skönt när det såg ut som Mathias var gladare att träffa Zeke än tvärtom. Tror nog att busen haft det bra hos busmoster.


Innan grabbarna stack hem fick de bjuda mig på Max. Tyckte faktiskt att jag var värd det då! Skräpmat kan vara riktigt gott ibland, men absolut inte för ofta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0